Sprijin din partea UE pentru antreprenorii și managerii din județele Iași, Suceava, Botoșani, Bacău, Vaslui și Neamț

+

Civitta Strategy&Consulting continuă implementarea proiectului ”Performanță în Inovare și Competitivitate în Regiunea Nord-Est”, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, oferindu-le sprijin fondatorilor de start-up-uri, antreprenorilor și managerilor din județele Iași, Suceava, Botoșani, Bacău, Vaslui și Neamț.

Proiectul vizează firmele care își desfășoară activitatea în domeniile: agroalimentar, prelucrarea lemnului și mobilă, biotehnologii, textile, TIC (inclusiv new media), turism și mediu și vine în sprijinul lor prin cursuri gratuite de antreprenoriat, managementul inovării, workshopuri (pitching și managementul crizei), și ateliere de leadership. Din pachetul de beneficii pe care Civitta Strategy&Consulting îl oferă oamenilor de afaceri face parte si elaborarea sau actualizarea strategiei de dezvoltare a afacerii.

Calendarul activităților gratuite este următorul:

Startup Founder, curs intensiv de antreprenoriat: 23, 24 și 25 mai & 6 și 7 iunie 2019.

Workshop ”Managementul crizei”: 8 iunie 2019

Curs ”Managementul Inovării” (1): 17, 18 iunie & 24 și 25 iunie 2019.

Curs ”Managementul Inovării” (2): 5 și 6 iulie & 12 și 13 iulie 2019

Workshop ”Pitching în business”: 4 iulie 2019

Atelier Leadership (1): 29 mai 2019

Atelier Leadership (2): 13 iunie 2019

Toate activitățile vor avea loc la Fab Lab, în Iași, iar pentru participanții din alte orașe organizatorii decontează cheltuielile de transport, cazare și masă.

Înscrierile se fac AICI.

Despre cursuri:

Startup Founder, curs intensiv de antreprenoriat, susținut de Florin Ghindă, este un curs intensiv de formare profesională, acreditat de Agenția Națională a Calificărilor, dedicat fondatorilor de start-up-uri, antreprenorilor și managerilor.

Participanții vor învăța de la Florin Ghindă, specialist în domeniu, cu o experiență de peste 15 ani ca trainer în solution thinking, managementul oamenilor și echipelor, management de proiect, recrutare și selecție, comunicare și antreprenoriat social, mai multe despre: conceptul 4P și politica de marketing, analiza SWOT, modelul Business Canvas, segmentarea pieței, dezvoltarea relaționării cu clienții, procese de vânzări și negociere, surse de venituri și structura costurilor, managementul riscurilor și performanței echipei, inovare și creativitatea în business.

Cursul ”Managementul inovării” este conceput special pentru proprietarii firmelor, managerii sau fondatorii start-up-urilor care doresc să crească vânzările și profitul pentru produsele și serviciile pe care le oferă, să găsească produse și servicii care să aducă profit, și să construiască noi modele de business.

În urma absolvirii cursului, participanții vor fi certificați ca Manageri Inovare, acesta fiind acreditat de Autoritatea Națională a Calificărilor.

Despre workshop-uri și ateliere de leadership:

Workshop-urile sunt evenimente care se desfășoară pe parcursul unei zile, bazate pe informații utile antreprenorilor și managerilor, prezentate într-un mod interactiv și dinamic.

”Pitching în business” este un workshop interactiv despre modalitățile de promovare a competențelor, serviciilor sau afacerii, în discursuri scurte, de cel mult 3 minute.

”Management strategic în condiții de criză și instabilitate financiară” este un workshop de o zi și jumătate, dedicat construirii planurilor de acțiune și analizării deciziilor strategice pentru atingerea obiectivelor de business în situații de criză și instabilitate financiară.

Atelierele de leadership sunt evenimente concepute în primul rând pentru networking și construirea de rețele informale ale antreprenorilor din Regiunea Nord – Est, dar și pentru a răspunde la probleme precum menținerea antreprenorilor pe o piață în continuă schimbare, motivarea echipei sau inovația în business.

Participarea este GRATUITĂ, toate activitățile făcând parte din proiectul ”Performanță în Inovare și Competitivitate în Regiunea Nord-Est”, cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020.

Obiectivul general al proiectului este îmbunătățirea și perfecționarea competențelor persoanelor care asigură managementul strategic, antreprenorilor și specialiștilor în resurse umane din firmele și întreprinderile din sectoarele economice cu potențial competitiv, identificate conform SNC, prioritare la nivelul regiunii, în vederea facilitării tranziției către o economie competitivă, într-o societate bazată pe cunoaștere și pentru o dezvoltare durabilă.

Pentru mai multe informații ne puteți scrie la comunicare@civitta.ro  sau pe pagina noastră de facebook: https://www.facebook.com/scaleup.ro/.

Your email address will not be published. Required fields are marked *